با پیام مهندس اولیاء در مراسمی با حضور مدیرکانون پرورشی از دست اندرکاران اثر موسیقیایی داستانی: رستم و سهراب در محل هتل والی تجلیل شد.


یزدفردا:با پیام مهندس اولیاء در مراسمی ، با حضور جلالی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از دست اندرکاران اثر موسیقیایی داستانی: رستم و سهراب در محل هتل والی تجلیل شد.
لازم بذکر است این اثر ارزشمند اخیراً بمد ت چهار روز با سرپرستی مهدی آرائی ، کارشناس فرهنگی کانون در مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد به روی صحنه رفت که مورد استقبال گسترده اقشار مختلف بویژه هنرمندان استان قرار گرفت ضمناً متن پیام نماینده مردم یزد و صدوق که در این جلسه قرائت شد بدین شرح است:
بنام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد
خداوند نام و خداوند جان خداوند روزی ده رهنمای
متون کهن ادبی بویژه شاهنامه گرانسنگ فردوسی از ذخائری محسوب می شود که پردا ختن به آنها موجب تقویت هویت دینی ما در مقابله با هجمه فرهنگی است.
باز آفرینی قصه قدیمی "رستم و سهراب" در قالب نمایشی نوین توسط اعضای دیروز و امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گامی ستودنی و ارزشمند در این مسیر است.
اینجانب به همه عزیزانی که روی صحنه آمدند و آنها که نیامدند اما نقش آفریدند بویژه مدیریت محترم و کارشناسان پر تلاش کانون خدا قوت می گویم و از مساعی و زحمات آنان صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا